آخرین مقالات

آهنگ بی کلام برای تولید محتوا

  1. Home
  2. /
  3. مقالات کُدُ سئو
  4. /
  5. آهنگ بی کلام برای...

آهنگ بی کلام برای تولید محتوا معمولاً برای جذاب کردن موضوع و مطلب و انتقال بهتر پیام محتوا به مخاطب استفاده می شود. برای این کار می توان در پس زمینه محتوا خود از یک موسیقی متناسب با مطلب به کار برد. در این صورت موضوع محتوا هر چه که باشد، اعم از فیلم، عکس، مطلب یا موسیقی بهتر در ذهن مخاطب می ماند.

آهنگ بی کلام برای تولید محتوا مناسب برای شرکت ها و استارت آپ ها

دانلود

دانلود

آهنگ بی کلام برای تولید محتوا کودکانه و بچگانه

دانلود

دانلود

آهنگ بی کلام برای تولید محتوا شاد

دانلود

دانلود

دانلود

آهنگ بی کلام برای تولید محتوا هیجانی

دانلود

آهنگ موسیقی سلطنتی شاد و سرگرم کننده شامل کف زدن، پیانو

دانلود

دانلود

 

خدمات تولید محتوا

 

آهنگ بی کلام انرژی مثبت برای تولید محتوا

دانلود

آهنگ بی کلام برای تولید محتوا انگیزشی

دانلود

آهنگ پس زمینه پادکست

دانلود

دانلود

دانلود

دانلود

دانلود

دانلود

آهنگ بی کلام برای تولید محتوا اینستاگرام

دانلود

آهنگ بی کلام برای تولید محتوا درسی و آمورشی

دانلود

دانلود

 

طراحی سایت حرفه ای

 

کاربردهای آهنگ برای تولید محتوا

افرادی مثل معلمان و مربیانی که برای دانش آموزان تولید محتوا می کنند و کسانی که در حرفه تولید محتوای آموزشی هستند؛ از جمله کاربران نیازمند به آهنگ پس زمینه تولید محتوا برای ساختن کلیپ و فیلم می باشند.

هر یک از این کاربران متناسب با موضوع محتوا و مطلب آموزشی خود باید موسیقی و آهنگ مناسبی انتخاب کنند. به عنوان مثال یک مربی ورزش زمانی که می خواهد یک فیلم کوتاه ورزشی را برای دانش آموزان تهیه کند، به آهنگی نیاز دارد که بتواند انرژی و هیجان زیادی را به آن ها انتقال بدهد. در حالت دیگر برای آموزش محتوای آموزشی و انتقال بهتر مطلب به دانش آموزان باید در پس زمینه محتوا یک آهنگ ملایم پخش شود تا تمرکز مخاطب را به نریزد.

حتما مشاهده کنید : آموزش تولید محتوا در یوتیوب

اهمیت موسیقی برند در تولید محتوا

وقتی شرکت یا شخصی برای محتواهای تولیدی خود از یک آهنگ بی کلام استفاده می کند، آن موزیک می تواند نشان دهنده شخصیت محتوا و برند شرکت یا فرد باشد. این آهنگ می تواند مفاهیم بنیادی و احساسی مانند خلاقیت، منحصربفرد بود، اعتماد و سادگی برند شما را به مخاطب القا کند. وقتی در کاربر این حالت ایجاد شد او تمایل بیشتری به خرید خدمات و محصولات آن برند خواهد داشت.

وقتی موسیقی به ویدئو محتوا سازگار نباشد چه اتفاقی می افتد؟

 


بهترین موزیک مخصوص تولید محتوا و پس زمینه ویدیو

برای اینکه بتوانیم بهترین موزیک پس زمینه ویدیو را انتخاب کنیم باید یک سری نکات را مد نظر قرار دهیم. ابتدا باید مشخص کنیم که در ویدئویی تولید شده، استفاده از موسیقی با چه هدفی صورت می گیرد، آیا موزیک مورد نظر محتوا را هدایت می کند، چه نوع موسیقی مورد نیاز است آهنگی با احساس محیط یا موزیکی با پویایی بیشتر، موسیقی انتخابی نباید سبب حواس پرتی مخاطب از محتوای تولیدی شود.

برای بالا و پایین کردن ویدیو از موسیقی به عنوان یک روش جایگزین استفاده می شود؛ به طوری که برای ارائه پایان برجسته تر می توان درشروع و پایان ویدیو از موسیقی بهره برد. از موسیقی در نقاط خاصی مانند تغییر سرعت، افزایش احساسات یا تقسیم ویدیو به بخش های مختلف می توان به عنوان پیش زمینه به کاربرد.

حتما مشاهده کنید : ایده های یوتیوب بدون چهره

بهترین آهنگ‌ یا موزیک مناسب پس‌زمینه پادکست

بهترین آهنگ‌ یا موزیک مناسب پس‌زمینه پادکست

برای شروع یک پادکست زیبا و گوش نواز به یک موسیقی پس زمینه یا جلوه های صوتی با کیفیت بالا نیاز دارید. اکثر افراد برای یافتن موسیقی پادکست به صورت رایگان در اینترنت به جستجو می پردازند. به راحتی می توان با درج عبارت Royalty free music در باکس جستجوی گوگل به نمونه های مختلف آهنگ پس زمینه پادکست دست پیدا کنید. شرکت های گوناگونی بدون دریافت حق امتیاز انواع مختلف آهنگ پس زمینه پادکست را بر اساس برچسب ها، حالت و ژانر به کاربران ارائه می دهند. در سایت این گونه شرکت ها کاربر طبق موارد گفته شده می تواند موسیقی ها را فیلتر نماید و از بین آن ها آهنگ مورد نظر خود را پیدا کند.

مزایای استفاده از آهنگ لایت برای تولید محتوا

مزایای استفاده از آهنگ لایت برای تولید محتوا
مزایای استفاده از آهنگ لایت برای تولید محتوا

به ‌کارگیری آهنگ بی کلام در تولید محتوا با فواید زیادی همراه است؛ یکی از این مزایای آن در صورتی که موسیقی به درستی انتخاب شود سبب عملکرد بهتر کاربر در محتواهای آموزشی می شود. مزیت دیگر استفاده از موزیک لایت در تولید محتوا تاثیر آن روی سلامت روحی و جسمی افراد است. محققان دریافته اند گوش دادن به موسیقی سبب آزاد شدن دوپامین در مغز می شود که در شنونده شادابی و انگیزه بسیاری ایجاد می کند. از جمله مزایای دیگر استفاده از آهنگ لایت برای تولید محتوا می توان به افزایش تمرکز، ایجاد حس شادی، بهبود عملکرد شناختی، کاهش استرس، بهبود عملکرد حافظه و ایجاد و افزایش انگیزه اشاره کرد.

 

سئو سایت

 

به چه چیزهایی برای انتخاب آهنگ بی کلام باید دقت کنیم؟

به چه چیزهایی برای انتخاب آهنگ بی کلام باید دقت کنیم؟

انتخاب آهنگ بی کلام برای تولید محتوا باید ویژگی های مهمی را مدنظر قرار دهید. از جمله این مشخصات می توان به ملایمت، احساسی، سرشار از انرژی مثبت و یا هیجانی نام برد که به شدت روی تاثیرگذاری محتوا مفید است. در پروژه هایی که باید روی صدای شخصیت های محتوا از موسیقی ادامه دار استفاده شود، باید دقت کنید که حتما صدای شخصیت ها بر آهنگ غالب باشد. چنانچه عس این موضوع اتفاق بیفتد یعنی صدای کارکتر محتوای تولید شده پایین تر از موزیک پی زمینه باشد در این صورت مخاطب نمی تواند به راحتی صدای شخصیت را بشنود و ممکن است تمرکز خود را از دست بدهد و صدا را گم کند که سبب نارضایتی و مورد استقبال نگرفتن محتوا برای مخاطب می گردد.

امیدواریم توانسته باشیم شما را در یافتین بهترین آهنگ بی کلام برای تولید محتوا پادکست و ویدئویی یاری کرده باشیم، همچنین اگر شما از افرادی هستید که زمان کافی برای یافتن و نوشتن محتوا را ندارد می توانید از طریق همین سایت codoseo.net اقدام به ثبت سفارش تولید محتوا با کمترین هزینه و بهترین کیفیت را نمایید.

بهترین آهنگ بی کلام برای تولید محتوا را از کجا رایگان دانلود کنم؟

ما در سایت کدُ سئو محموعه ای از بهترین آهنگ بی کلام برای تولید محتوا را آماده نموده ایم تا شما به صورت رایگان دانلود نمایید

برای پادکست یا ویدئو از چه اهنگی استفاده کنم؟

هر محتوایی بسته به نوع آموزشی، خبری و... بهتر است از موزیک های مرتبطی با آن استفاده شود که ما در سایت کدُ سئو بهترین و معروف ترین آنها ها گرداوری کرده ایم.

4.5/5 - (150 امتیاز)

گفتگو کنید

21 نظر

  1. سلام بسیار عالی بود ممنونم از شما و سایت خوبتون
    من شغلم تولید محتوا هستش و خیلی به این آهنگ های بی کلام تولید محتوایی که توی سایتتون قرار دادید نیاز داشتم
    دمتون گرم

  2. بسیار عالی وبا تمرکز بالا مطالب جمع آوری شده وبا تخصص عالی بیان شده.
    متشکرم.

    1. سلام؛ صدای فرعی معمولا برای مقدمه پادکست استفاده می شود، یک فایل صوتی کوتاه است که معمولاً در ابتدای قسمت پادکست پخش می شود. معمولاً 15 تا 30 ثانیه طول می کشد و برای معرفی پادکست مفید است. البته بسیاری از متخصصان از صداهای فرعی برای انتقال بین بخش های پادکست استفاده می کنند.

  3. خیلی خوشحالم که با سایت شما آشنا شدم
    چند سالی هستش که کارم تدوینه برای همین یکسری نکات رو خدمتتون میگم که شاید برای دوستان مفید باشه
    1. یک هدف مشخص برای تولید محتوایی که دارید درست می کنید تعیین کنید: قبل از تولید محتوا، باید یک برنامه با هدف مشخص ایجاد کنید. این می تواند برای افزایش آگاهی از برند، ایجاد سرنخ (لید) یا صرفاً آموزش مشتریان در مورد محصول یا خدمات شما باشد.
    2. مخاطبان هدف خود را مشخص کنید: دانستن اینکه چه کسانی را هدف قرار می دهید و چه محتوایی برای آنها ایجاد می کنید ضروری است. برای تحقیق در مورد مخاطب هدف خود و ایجاد پرسونای خریدار وقت بگذارید تا بتوانید محتوای خود را مطابق با آن تنظیم کنید.
    3. قالب مناسب برای پست های خود انتخاب کنید: انواع مختلف محتوا برای اهداف مختلف کارها استفاده میشه، بنابراین مهم است که موثرترین قالب را برای پیام خود در نظر بگیرید.
    4. تقویم محتوایی درست کنید
    5. ارزیابی عملکرد داشته باشید

  4. سلام اگه ممکنه چند نمونه محتوا انگیزشی نام ببرید تا بتونیم ازشون الهام بگیریم
    ممنونم

    1. محتوای انگیزشی موفق می تواند اشکال مختلفی داشته باشد، از داستان ها و نقل قول های الهام بخش گرفته تا حکایات و توصیه های طنز. چند نمونه از محتوای انگیزشی موفق که طی سال های گدشته ما دیده ایم:
      1. داستان‌های الهام‌بخشی که بر قدرت و اراده تمرکز دارند، مانند آنچه در کتاب‌هایی مانند Outliers اثر مالکوم گلدول یا در فیلم‌هایی مانند The Pursuit of Happyness یافت می‌شود.
      2. نقل قول از افراد مشهوری که در زندگی به موفقیت دست یافته اند، مانند جمله معروف وینستون چرچیل: «موفقیت نهایی نیست، شکست کشنده نیست. این شجاعت ادامه دادن است که مهم است.
      3. حکایت های طنز که نشان می دهد چگونه می توانید در سخت ترین موقعیت ها خندید، مانند داستان مردی که در ترافیک گیر کرده بود و تصمیم گرفت در وسط جاده شروع به رقصیدن کند.
      4. توصیه های افراد موفق در مورد اینکه چگونه با انگیزه بمانید و به اهداف خود دست یابید، مانند جمله معروف ‘work hard, dream big’.
      5. تصاویری مانند اینفوگرافیک ها و تصاویر الهام بخش که به انتقال پیامی نشاط آور کمک می کند.
      همچنین اگر به دنبال بهترین پیج های تولید محتوا در اینستاگرام می توانید مقاله مروبط به آن را از طریق لینک زیر مطالعه بفرمایید
      https://codoseo.net/mag/name-for-the-content-creation-page/

    1. سلام و عرض ادب
      بله به صورت حرفه فعالیت های تولید محتوا سایت رو انجام میدهیم. برای هزینه هم می توانید از طریق مراجعه به صفحه هزینه تولید محتوای متنی و انتخاب موارد مختلف هزینه ها رو به صورت انلاین مشاهده فرمایید.

    1. سلام ممنون از پیشنهاد شما
      آموزش ساخت محتوا در اینستاگرام و بسیاری از موارد دیگر در زمینه تولید محتوا رو به صورت جدا جدا و طی مقالات مختلف در سایت پوشش دادیم
      شما می توانید با مراجعه به قسمت دوره آموزشی تولید محتوای الکترونیکی تمامی مواردی که باید برای تبدیل شدن یه یک تولید کننده محتوا بدانید را یاد بگیرید.

  5. سلام ممنون از مطلب خوبتون در قسمتی از متن گفتید که با گوشی تولید محتوا کنیم! اما چطوری؟ میشه لطفا راهنمایی کنید و اگر برنامه ای چیزی برای دانلود داره هم معرفی کنید؟

    1. سلام اگر گوشی هوشمند دارید، می توانید از طریق دوربین آن برای گرفتن عکس ها و فیلم ها استفاده کنید که البته به اینکار تولید محتوا هم گفته میشه. در رابطه با آموزش هم بله ما مقاله در سایت در رابطه با “چگونه با گوشی تولید محتوا کنیم” داریم که می تونه خیلی به شما کمک بکنه همچنین ما لیست بهترین برنامه برای تولید محتوا با گوشی هم در مقاله ای دیگه گرد آوری کردیم.

  6. ممنون از سایت خوبتون
    حالا ما مونیدم با این آهنگ ها چی درست کنیم؟ هر پیجی رو نگاه میکنیم قبلا ایده ما رو استفاده کرده

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط