آخرین مقالات

معرفی ۵ ابزار برای افزایش فالوور توییتر

  1. Home
  2. /
  3. مقالات کُدُ سئو
  4. /
  5. معرفی ۵ ابزار برای...

توییتر یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در دنیا است. یک شبکه اجتماعی معتبر که می‌توان برای وقت‌گذارانی، به دست آوردن اخبار موثق، خواندن مطالب جالب و کسب و کار در آن حضور داشته‌ باشید. افزایش فالوور توییتر زمانی بیشتر معنی پیدا می‌کند که بخواهید برای کسب درآمد یا رساندن مطالب خود به قشر عظیمی از جامعه از آن استفاده کنید.

توییتر شبکه‌ای متن محور است. اگرچه می‌توان عکس و ویدئو هم در آن بارگزاری کرد، اما قالبا کلمات هستند که در این محیط از ارزش بیشتری برخوردارند. این شبکه اجتماعی محبوب در ایران فیلتر است و برای استفاده از آن، باید فیلترشکن خود را فعال کنید.

شاید تا حالا به جنبه بیزینسی توییتر دقت نکرده باشید. اما واقعیت این است که می‌توان برای برندینگ و معرفی کالا و خدمات خود از توییتر بهره ببرید. در واقع توییتر یک بازار فوق‌العاده با میلیون‌ها مشتری فعال است. همانند فیسبوک، کانال تلگرام و اینستاگرام، در توییتر هم برای دیده شدن نیاز به افزایش فالوور دارید.

با ما همراه شوید تا ۵ ابزار فوق‌العاده برای افزایش فالوور توییتر را به شما معرفی کنیم.

بالا بردن فالوور توییتر

بالا بردن فالوور توییتر
بالا بردن فالوور توییتر

جالب است بدانید که تعداد کاراکترهای مجاز برای انتشار مطلب در توییتر ۲۸۰ عدد یا کاراکتر است. این رقم در سال‌های اولیه تنها ۱۴۰ کاراکتر در هر انتشار یا توییت بود. این شبکه اجتماعی رویکردی مبنی بر خلاصه نویسی کاربران در فضای مجازی دارد. حتی با اینکه در حال حاضر امکان تایپ ۲۸۰ کاراکتر وجود دارد، تنها حدود ۲ درصد مطالب منتشر شده در توییتر از مرز ۱۴۰ کاراکتر فراتر می‌روند.

با این توضیحات احتمالا می‌توانید چالش‌های پیش روی مارکترها و افرادی که قصد افزایش فالوور توییتر دارند را بهتر جذب کنید. انتشار یک پیام کوتاه و موثر برای به دست آوردن بیشترین دنبال‌کننده کار ساده‌ای نیست.

برای بالا بردن فالوور در توییتر، ابزارهای بازاریابی و جذب مخاطب شبکه‌های اجتماعی فوق‌العاده‌ای وجود دارند.


خدمات تولید محتوا

Hootsuite

ابزار Hootsuite برای افزایش فالور تویتر
ابزار Hootsuite برای افزایش فالور تویتر

یکی از محبوب‌ترین ابزارهایی که برای مدیریت شبکه‌های اجتماعی و افزایش فالوور در توییتر مورد استفاده قرار می‌گیرد، Hootsuite است. نه تنها برای توییتر، بلکه بزای جذب فالوور و مدیریت امور برای سایر شبکه‌های اجتماعی هم می‌توانید از این ابزار مفید استفاده کنید.

امکان مدیریت همزمان چند اکانت توییتر، قابلیتی است که hootsuite را نسبت به سایر ابزارهای موجود در بازار متمایز کرده است. این ویژگی بخصوص برای شرکت‌های تبلیغاتی و همچنین برای افرادی که بعنوان ادمین وظیفه مدیریت چند شبکه اجتماعی را به عهده دارند، بسیار کاربردی و ارزشمند است.

hootsuite چگونه باعث افزایش فالوور توییتر می‌شود؟

قابلیت‌های متنوع این ابزار اگر در اختیار یک فرد حرفه‌ای قرار بگیرد، منجربه افزایش تعداد مخاطبان می‌شود. برخی از این ویژگی ها عبارتند از:

  • امکان زمان‌بندی پست‌ها در توییتر؛ مطالب مورد نظر خود را از قبل آماده و زمان ارسال آن‌ها را مشخص کنید. Hootsuite سر وقت برایتان ارسال می‌کند.
  • با استفاده از این ابزار می‌توانید فیلم، متن، عکس و سایر رسانه‌های مورد نظر را به نمایه‌های انتخابی خود ارسال کنید.
  • قابلیت ارسال پیام‌های هدفمند برای گروه‌ها و اکانت های شخصی از دیگر ویژگی‌های Hootsuite  است که نقش مهمی در افزایش فالوور توییتر دارد.
  • در نهایت بخش تجزیه و تحلیل این ابزار قدرتمند می‌تواند اطلاعات مفیدی به شما بدهد که در روند جذب فالوور تاثیرگذار باشد.

این ابزار رایگان است، اما برای دسترسی به حالت pro نیازمند پرداخت مبلغی بین ۱۹ الی ۵۹۰ دلار هستید. خدماتی که قصد استفاده از آن‌ها را دارید، تعیین‌کننده قیمت نهایی هستند.

Owlead

معرفی ابزار Owlead افزایش فالور توییتر
معرفی ابزار Owlead افزایش فالور توییتر

اگر قصد دارید سرعت جذب فالوور خود در توییتر را افزایش داده و آن را بصورت خودکار انجام دهید، owlead  گزینه مناسبی است. با استفاده از این ابزار می‌توانید بصورت اصولی دست روی مخاطبین هدف خود بگذارید. اما چگونه این کار امکان‌پذیر است؟

این ابزار می‌تواند بر اساس یک سری داده که شما به آن می‌دهید، کاربرانی که بیشترین همپوشانی با هدف صفحه توییتر شما دارند را جذب کند. این فیلترینگ بر اساس آیتم‌های زیر صورت می‌گیرد.

  • جنسیت
  • موقعیت محلی
  • کلمات کلیدی نوشته شده در بیو
  • زبان

فقط کافیست تا فیلترهای مدنظر خود را به این برنامه بدهید تا شروع به افزایش فالوور توییتر شما کند. البته توجه داشته باشید که در صورت لزوم، Owlead بعضی از مخاطبان اسپم شما را حذف می‌کند. با این کار صفحه شما روز به روز بهینه‌ای می‌شود.

Owlead  در هر ۲۴ ساعت تنها قادر به اضافه کردن ۵۰ اکانت است. اما بطور قطع این اکانت‌های متعلق به افرادی هستند که بیشترین مطابقت را با محتوای صفحه یا بیزینس شما دارند.

تازه این تمام ماجرا نیست. نام صفحات توییتر رقیب خود را به این برنامه بدهید تا در کمترین زمان ممکن تمام فالوورهای ارزشمند این صفحات هم به صفحه توییتر شما جذب شوند.

استفاده از Owlead  رایگان نیست. هزینه اکانت ماهانه آن بر اساس امکاناتی که شما می‌خواهید، از ۱۹ دلار شروع می‌شود و ممکن است تا چند صد دلار هم بالا برود.

Tweepi

ابزار Tweepi برای رشد فالور توییتر
ابزار Tweepi برای رشد فالور توییتر

اکثر شبکه‌های اجتماعی دارای یک یا چند پلتفرم اختصاصی هستند. در توییتر پلتفرم Tweepi است که بطور اختصاصی برای افزایش فالوور توییتر به شما کمک می‌کند. این ابزار با استفاده از هوش مصنوعی کار می‌کند. Tweepi قادر است روزانه صد مخاطب را بصورت هدفمند جذب صفحه توییتر شما کند.

علاوه بر پرداخت هزینه ماهانه ۱۱ دلار (و حتی بیشتر)، باید روزانه چند دقیقه با این ابرار کار کنید تا بتوانید از مزایای آن بهره‌مند شوید. این ابزار در برندهای و تولید محتوای جذاب و مخاطب‌پسند هم می‌تواند به شما کمک کند.

بعصی از مهمترین ویژگی‌های tweepi برای بالا بردن فالوور توییتر عبارتند از:

  • جستجوی مداوم برای جذب بهترین و مرتبط‌تربن کاربرها
  • استفاده اتوماتیک از هشتگ‌های هدفمند و متناسب با زمینه فعالیت شما
  • کمک برای تولید محتوای تاثیرگذار
  • فیلترینگ قدرتمند بر اساس آیتم‌های بسیار متنوع

Buffer

مدیریت و افزایش فالوور توییتر با Buffer
مدیریت و افزایش فالوور توییتر با Buffer

محتوا پادشاه است. این جمله در تمام شبکه‌های اجتماعی و بطور کلی در سراسر شبکه وب صادق است. برای افزایش فالوور توییتر، نیاز است تا محتوای مفید و جذاب تولید کنید و آن‌ها را در زمان درست آپلود کنید.

برای جذب مخاطب، حداقل باید روزانه ۲ الی ۳ توییت منتشر کنید. حجم بالای کاری و بسیاری از مسائل محیطی می‌تواند مانع ارسال بموقع توییت‌های شما شود.

Buffer ابزاری است که این مشکل را برطرف کرده. بعنوان مثال شما باید هر روز ۳ توییت را در زمان‌های مشخصی بارگزاری کنید. می‌توانید یک الی دو روزه ۴۵ توییت خود را برای ۱۵ روز آماده کنید و آن‌ها را به بافر دهید. بافر بصورت خودکار ودر زمان‌های مشخص، توییت‌های شما را آپلود می‌کند.

در روز هزاران و شاید میلیون‌ها توییت منتشر می‌شود. می‌توانید تنظیم کنید که Buffer توییت‌های شما را در زمان‌های مشخص ریتوییت کند تا میزان بازدید آن بالا برود. این کار کمک زیادی به افزایش فالوور توییتر می‌کند.

بافر تنها مختص شبکه اجتماعی توییتر نیست. می‌توانید برای تمام شبکه‌های اجتماعی از این ابزار بهره ببرید. برای فعال‌سازی بافر بصور ماهانه باید مبلغ پایه ۱۶ دلار را پرداخت کنید. این مبلغ با توجه به تعداد پست و تعدا اکانت‌ در شبکه‌های اجتماعی تعیین می‌شود.


طراحی سایت حرفه ای

Crowdfire

ابزار Crowdfire برای افزایش فالور توییتر
ابزار Crowdfire برای افزایش فالور توییتر

پنجمین و آخرین ابزاری که قصد معرفی آن را داریم، در واقع یکی تز محبوب‌ترین‌ها است. Crowdfire اپلیکیشنی قابل نصب بر روی تلفن همراه دارد. بنابراین استفاده از آن آسان و دسترسی به آن در اکثر مواقع امکان‌پذیر است.

محبوبیت Crowdfire از آنجایی است که برای اکثر کسب و کارهای نوپا و بیزینس‌های خرد کاربردی و اثربخش است.

با این ابزار می‌توانید تعداد زیادی از اکانت‌های را در طول روز فالو کنید. در توییتر حدود ۳۰ درصد از افرادی که آن‌ها را فالو کرده‌اید، متقابلا شما را فالو می‌کنند. با استفاده از Crowdfire  لیست افرادی که شما را فالو نکرده‌اند را می‌توانید مشاهده کنید و آن‌ها را آنفالو کنید.

ابزار Crowdfire بطور اختصاصی برای افزایش فالوور توییتر مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. می‌توانید در سایر شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام و کلاب هاوس نیز از آن استفاده ‌کنید.

اگر از Crowdfire  تنها برای افزایش فالوور و مدیریت یک اکانت استفاده می‌کنید، نیازی نیست هزینه‌ای را پرداخت کنید.

تمام ابزارهایی که در این بخش به شما معرفی کردیم، تنها در صورتی باعث موفقیت شما می‌شود که اصول اولیه حضور در توییتر را رعایت کنید. به دیگران در ارتباط باشید، محتوایی مفید و ارزشمند تولید کنید و پست‌های خود را در بازه‌های زمانی مشخص ریتوییت کنید. تنها در این حالت است که ۵ ابزار فوق باعث رشد شما در توییتر می‌شوند.

اهمیت افزایش فالوور توییتر

اگر قصد دارید در فضای توییتر دیده شوید و مخاطبان زیادی داشته باشید، افزایش فالوور تنها گزینه شما است. رشد ارگانیک ممکن است چندین سال طول بکشد و همزمان شما را از سایر رقبا عقب بیندازد. بهتر است از تمام ابزارهای موجود استفاده کنید تا در یک میدان منصفانه بتوانید شاهد موفقیت برند خود در توییتر باشید.

استفاده از ابزارهایی که معرفی شد، تنها بخشی از مسیر بالا بردن فالوور در توییتر است. فعالیت‌هایی است که باید بصورت موازی انجام دهید تا فالوورهای شما روز به روز بیشتر شوند.

  • از کاربران سایر شبکه‌های اجتماعی دعوت کنید به صفحه توییتر شما سر بزنند.
  • از توییت لایو بهره ببرید.
  • سعی کنید به توییت‌های دیگران اهمیت بدهید و واکنش مناسب داشته باشید.
  • از انواع عکس و ویدئوی مرتبط با متن خود استفاده کنید.
  • در زمینه‌ای صحبت کنید که اطلاعات تخصصی دارید. در غیر اینصورت به مسائل روزمره خود بپردازید.


سئو سایت

مطالب پیشنهادی :

4/5 - (421 امتیاز)

گفتگو کنید

5 نظر

  1. ممنون دوست عزیز مقاله مفید و خوبی بود.
    ما منتظر مقالات بیشتری در مورد افزایش فالوور هستیم.

    1. سلام و عرض ادب
      خوشحالیم که این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت
      بله حتما مقالات بیشتری در این زمینه انتشار خواهیم داد

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط