آخرین مقالات

افزونه وردپرس کپی محتوا از سایت های دیگر

  1. Home
  2. /
  3. مقالات کُدُ سئو
  4. /
  5. افزونه وردپرس کپی محتوا...

معمولا محتوای خوب سایت یک عامل مهم در جذب مخاطب و ماندگاری آن در سایت است که تاثیر خوبی روی رتبه بندی سایت در نتایج جستجوی گوگل دارد. اما برای اینکه بتوان مطالب مفیدی را از سایت های معتبر جمع آوری کرد و در سایت قرار داد روش هایی وجود دارد. یکی آسان ترین راه ها برای کپی محتوا در سایت استفاده از انواع افزون های کپی محتوا از سایت های وردپرسی است که در این مقاله به معرفی سه نمونه از بهترین افزونه های جمع آوری محتوا از دیگر سایت ها می پردازیم.

افزونه کپی محتوا از سایت های وردپرسی

افزونه کپی محتوا از سایت های وردپرسی
افزونه کپی محتوا از سایت های وردپرسی

افزونه های جمع آوری مطالب از انواع سایت های وردپرسی ابزاری کاربردی به منظور کپی محتوا به سایت در کمترین زمان ممکن است. افزونه SCRAPES ، WordPress Automatic و WP RSS Aggregator از بهترین افزونه های کپی محتوا از سایت وردپرسی است که در ادامه نحوه استفاده و ویژگی های آن ها را بیان می کنیم.

1- افزونه WP RSS Aggregator

افزونه WP RSS Aggregator
افزونه WP RSS Aggregator

نحوه کار افزونه WP RSS Aggregator وردپرس براساس فید آر اس اس وب سایت ها می باشد. با استفاده از این افزونه می توان گرفتن عنوان، لینک و محتوای سایت های دیگر در یک وب سایت وردپرسی امکان پذیر می گردد. افزونه WP RSS Aggregator به دلیل داشتن امکانات فراوان می تواند قابلیت های مهمی را برای کاربران سایت های وردپرس به همراه داشته باشد. با به کارگیری این افزونه می توانید محتوای سایت های دیگر اعم از تولید محتوا آموزشی و … را به سایت خود اضافه کنید و برای آن ها لینک های متعددی ایجاد نمایید.

این روش برای تولید خلاصه خبرها به صورت هفته ای از منابع انتخاب بسیار مناسب می باشد. با استفاده از ابزارک های این افزونه می توان به راحتی وارد آدرس RSS سایت های منبع شد و محتواهای مختلف را بر روی سایت خود منتشر نمود. در این صورت نیازی به تولید کننده محتوا که نمی دانید آیا آموزش تولید محتوا درستی برای نگارش محتوای وبسایت دیده یا خیر ندارید. برای تشخیص اینکه چه نوشته ای بر روی سایت گذاشته شده، نحوه سازماندهی، مدیریت و نمایش آن ها روی سایت گزینه های زیادی از طریق این ابزارک ها در دسترس قرار می گیرند.

قابلیت های افزونه ی WP RSS Aggregator

فقط در یک صفحه می توانید تنظیمات هسته این افزونه را انجام دهید؛ البته برای پیکربندی نحوه ارائه گزینه های محتوا موارد بسیار زیادی در افزونه پیشنهاد شده است. بر این اساس افزونه را به شرح زیر می توان پیکر بندی کرد.

  • به نسبت زمان می توان تعداد خوراک ها را محدود کرد.
  • فاصله پردازش قابل تنظیم می باشد.
  • منبع خوراک را می توان نمایش داد
  • تیتر گزینه ها را می تاون به صورت لینک نمایش داد.
  • زمان انتشار نیز قابل مشاهده می باشد.
  • می توان تنظیم کرد تا کل خوراک قابل مشاهده شوند.

همچنین ما در سایت کد سئو به معرفی 7 ابزار تشخیص محتوای کپی شده و یونیک سایت پرداخته ایم و به شما پیشنهاد میدهیم برای اطمینان از یونیک بودن محتوای خود حتما مطالعه فرمایید.


هزینه تولید محتوای متنی

2- افزونه ربات نویسنده وردپرس ( WordPress Automatic )

افزونه ربات نویسنده ( WordPress Automatic )
افزونه ربات نویسنده ( WordPress Automatic )

برای استفاده از افزونه وردپرس اتوماتیک باید از طریق دادن اطلاعاتی به آن دستور کپی مطالب سایت های مختلف را بدهید. این افزونه به صورت خودکار در ساعات زمانی مختلف می تواند در سایت شما محتواگذاری انجام دهد. به این ترتیب سایت شما در هیچ زمانی بدون مطلب نخواهد بود و ربات های گوگل نیز در زمان های مشخص می توانند در داخل آن خزش نمایند. انتقال تصاویر و نوشته های با کیفیت از سایت های مختلف به صورت همزمان و اتوماتیک و انتشار آن ها طبق برنامه زمان بندی می تواند در رشد رتبه سایت شما بسیار کمک کننده باشد.

با به کار گیری افزونه WordPress Automatic می توان بدون پرداخت هزینه استخدام نویسنده و در 24 ساعت کاری در روز بهترین محتواها را به سایت خود وارد کنید. این افزونه قادر است کل مطلب به همراه کلمات کلیدی و سبک نوشته را به سایت مقصد وارد نماید.

ویژگی افزونه WordPress Automatic

این افزونه کپی محتوا از دسته بهترین پلاگین های انتقال محتوای سایت های وردپرسی است که ویژگی های منحصربفردی به شرح زیر دارد.

  • بدون نیاز به لایسنس
  • دسته بندی مطالب به صورت هوشمند
  • تعیین بازه زمانی برا یدریافت مطالب
  • دریافت همزمان مطلب از چندین سایت
  • دریافت مطالب از سایت به صورت کامل یا قسمتی از متن
  • دریافت یا عدم دریافت کد های html
  • دریافت یا عدم دریافت تصاویر مطلب
  • امکان دریافت و ذکر منبع
  • اضافه کردن تبلیغات بین مطالب دریافتی
  • دریافت مطالب بر اساس کلمات تعیین شده
  • تشخیص و ترجمه خودکار مطلب
  • پشتیبانی کامل از افزونه WPML
  • قرار دادن برچسب برای مطالب
  • تعیین نویسنده مطلب برای افزونه
  • امکان مدیریت تا بیش از 100 مورد
  • قرار دادن تبلیغات در بین مطالب دریافتی


طراحی سایت تهران

3- افزونه کپی محتوا وردپرس SCRAPES

افزونه کپی محتوا SCRAPES
افزونه کپی محتوا SCRAPES

افزونه اسکرپس برای استفاده در سایت های وردپرسی کاربرد دارد و می تواند محتوای یک سایت را به دو صورت یکباره یا براساس زمان بندی مشخص به سایت دیگری انتقال دهد. این افزونه دارای راهنمایی فارسی بوده و برای کار کردن با آن به دانش برنامه نویسی نیازی نیست.

همچنین برای کاربرد این افزونه، آموزش های ویدئویی نیز در دسترس است؛ به طور کلی این افزونه ای ساده است که کاربری راحتی دارد.

معمولا زمانی مدیران سایت به این افزونه ها و ربات های نویسنده احتیاج پیدا می کنند که مدت زمان زیادی از تاسیس سایت گذشته و آمار بازدید افزایش یافته است؛ و باید برای سایت نویسنده استخدام کنند. بنابراین باید هزینه اضافی را متحمل شوند؛ اما در این شرایط ربات نویسنده یا افزونه کپی محتوا برای مدیران بسیار کارساز است. افزونه پیشرفته Scrapes به عنوان یک نویسنده قدرتمند می تواند به شکل اتوماتیک محتوایی خوب را به سایت شما منتقل کند.

حتما مشاهده کنید : آموزش تولید محتوا برای تدریس

ویژگی های افزونه اسکرپس (Scrapes)

این افزونه از بهترین دستیاران وبمستر وب سایت های وردپرسی محسوب می شود که با استفاده از تنظیمات متعدد آن می توان به آسانی مطالب هر نوع سایتی را به سایت خود انتقال داد. افزونه اسکرپس دارای چندین ویژگی مهم به شرح زیر می باشد که در بین سایر پلاگین های کپی محتوا بسیار کارآمد است.

تشخیص اتوماتیک مطلب: این افزونه به صورت خودکار و دقیق می تواند انواع مطالب شامل تصویر برجسته، صفحه بعدی و قطعات دیگر را با فیلدهای مربوطه از سایت های منبع و معتبر به سایت مورد نظر انتقال دهد.

یافتن و جایگزین کردن: با استفاده از این افزونه می توان کلمات و عبارات خاص را از متن کپی شده جایگزین یا حذف نمایید.

چرخش محتوا: به منظور بهره مندی از خدمات افزونه اسکرپس به صورت شخص ثالث می توان از یکپارچه سازی آماده استفاده کرد.
محاسبه ریاضی: با به کار گیری این افزونه می توان بر روی داده های جمع آوری شده عملیات ریاضی مانند جمع، تفریق، ضرب و تقسیم را انجام داد تا عدد جدیدی بدست آید. همچنین با ترکیب زمینهه ای مختلف سفارشی با استفاده از افزونه اسکرپس می توان فرمول جدیدی ایجاد نمود.
فیلتر ها: با استفاده از افزونه Scrapes می توان محتوا را طبق قوانین خود در سایت منبع فیلتر نمایید.

سازگاری کامل با ووکامرس: برای جمع آروی محتوا در قالب محصولات می توان از نوع پست و پشتیبانی زمینه های سفارشی در فروشگاه های اینترنتی استفاده کرد.

انتخاب کننده ویژوال: برای انجام تنظیمات بر روی افزونه نیازی به داشتن دانش و مهارت برنامه نویسی نیست و باید همه موارد لازم با قطعات مورد نیاز مطابقت داشته باشند.

پشتیبانی از تمام زمینه های وردپرس: نتایجی که از افزونه اسکرپس بدست می آید با محتوای دست نویس تفاوتی ندارد؛ زیرا این افزونه از تمام زمینه های وردپرس پشتیبانی می کند.

جمع آوری خوراک: برای استفاده از ویژگی افزونه ربات نویسنده اتوماتیک در افزونه اسکرپس می توان در تنظیمات گزینه مربوطه را فعال کنید. افزونه اسکرپس می تواند محتوایات سایت ها را با استفاده از خواندن RSS به سایت های دیگر منتقل کند.


شرکت سئو سایت

جمع بندی

مدیریت یک سایت کار راحتی نیست و لازمه اصلی آن داشتن تخصص و زمان کافی می باشد، حال بسیاری از افراد هستند که بنا به هردلیلی وقت کافی برای تولید محتوای یونیک ندارند و ترجیح می دهند برای سایت خود از محتواهای سایر سایت ها استفاده نمایند، از این بابت ما در سایت کد سئو تلاش نمودیم تا 3 تا از بهترین افزونه های وردپرس کپی محتوا از سایت های دیگر را به شما معرفی نماییم.

همچنین سئوکاران حرفه ای می توانند برای تولید محتوا برای سایت های PBN خود از این افزونه ها استفاده نمایند. البته توجه داشته باشید ممکن است در برخی مواقع کپی محتواها از برخی از سایت ها غیرقانونی و یا حتی باعث شناخته شدن سایت مرجع به عنوان سایت اسپم و متهم به تولید محتوای کپی شود ( اگر در کپی محتوا، سایت شما زودتر از سایت مرجع محتوا را ایندکس و یا قدرت بیشتری داشته باشد)

4.4/5 - (8 امتیاز)

گفتگو کنید

2 نظر

  1. آیا این افزونه خبرها رو فقط از سایت های وردپرسی دیگه جمع آوری میکنه یا نه همه سایت ها با هر جور برنامه نویسی

    1. سلام این افزونه تنها برای سایت های وردپرسی هستش
      اما اگر سایت های وردپرسی و غیر وردپرسی رو مد نظر دارید می تونید از افزونه WP Content Crawler استفاده کنید

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط