آخرین مقالات

بهترین زبان برنامه نویسی در ساخت پورتال

  1. Home
  2. /
  3. مقالات کُدُ سئو
  4. /
  5. بهترین زبان برنامه نویسی...

تیم codoseo یک بار دیگر یکی از موارد مهم در سفارش طراحی پورتال که مربطو به بهترین زبان برنامه نویسی در ساخت پورتال می باشد را مورد بررسی قرار داده است، پس با ما همراه باشید.

احتمالا اگر کمی به دنیای فناوری آشنا باشید نام پورتال را قطعا شنیده اید، حال بماند که ممکن است هرکسی این نام را به یک شکل بنویسید که البته ما در مقاله پورتال یا پرتال کدام صحیح است ؟ به بررسی دقیق آن پرداختیم.

پرتال به معنی ورود و دروازه می باشد، شاید این اسم را بیشتر برای سازمان های بزرگ مثل پرتال تامین اجتماعی، پرتال بیمه و … شنیده باشید، اما واقعیت ما پرتال های بسیار زیادی در دنیا داریم که کارهای مختلفی را برای ما انجام میدهند.

پورتال ها چه کارهایی انجام می دهند؟

در واقع پورتال ها همان سایت هایی می باشند که روزانه شما به بسیاری از آنها برای انجام کارهای خود به آنها مراجعه می کنید. پرتال ها برای اهداف خاصی توسط برنامه نویسان ساخته می شوند و معمولا نسبت به دیگر سایت ها پروسه تولید آنها طولانی تر می باشد،

همچنین portal ها از نظر هزینه ها هم کاملا گرانتر از دیگر سایت ها می باشند، شاید حتی این میزان چند صد برابر قیمت یک سایت معمولی باشد. حال با این همه تعریف و تمجید از پرتال چرا ما از این چیز گران پر دردسر که کلی هم زمان میبره تا آن را تولید کرد استفاده می کنیم؟

پاسخ : برای آنکه خوب است 🙂

در واقع پرتال ها در بسیاری از مواقع خیلی با سایت ها معمولی متفاوت هستند و شاید مقایسه این دو کاملا اشتباه باشه. پورتال ها معمولا توسط یک تیم خبره که سال ها در زمینه برنامه نویسی تجربه و مهارت کسب کرده اند تولید می شود مثل تیم برنامه نویسی کدسئو ولی سایت های معمولی می تواند توسط افراد یا شرکت های مختلفی که بسته به نوع برنامه نویسی و زبان آن و پیچیدگی آن است متفاوت باشد.

هرچند که طراحی سایت هم یکی از مهمترین فعالیت های شرکت کدوسئو می باشد.

بهترین زبان برنامه نویسی در ساخت پورتال چیست و چرا ؟

در واقع پاسخ دادن به این سئوال کمی سخت و بسته به نیاز هر شخص یا سازمان و شرکت می تواند تغییر کند. البته این را هم در نظر بگیری که ممکن است دوستان برنامه نویس از این پاسخ ما حسابی ناراحت بشن 🙂

خوب برای پاسخ به بهترین زبان برنامه نویسی در ساخت پورتال باید تمام مواردی که قصد داریم پورتال شما آن را پوشش دهی کند را مو به مو بررسی کنیم.

اصلا شاید مواردی که شما یا شرکت مد نظر دارید خیلی پیچیده و سخت نباشد و بشود با CMS هایی مانند وردپرس هم آنها را تولید کرد. اما یک سئوال اصلی قبل از سفارش پورتال وجود دارد.

چرا می خواهید پورتال خریداری کنید ؟

در واقع هدف شما از خرید و سفارش پورتال چیست؟

آیا شما نیاز به وبسایتی دارید که مشابه آن وجود ندارد؟

آیا سایتی که مدنظر دارید کاملا متفاوت از سایت هایی می باشد که تا الان بوده است؟

آیای سایت شما لازم است کد نویسی شود؟

آیا برای شرکت یا سازمان خود اپلیکیشن هم لازم دارید؟

و البته کلی سئوال بیشتر که می توانید با تماس با مشاوران ما به آنها پاسخ دهید و تصمیم درستی را در این خصوص بگیرید.

ما با بررسی دقیق تمام موارد ذکر شده می توانیم به شما کمک و بهترین زبان برنامه نویسی در ساخت پورتال را بسته به شرایط و بودجه و همچنین مواردی که شما به آن نیاز دارید برای شما مهیا نماییم.

خوش بختانه ما در کدوسئو سالهاست که با بسیاری از سایت ها و پروتال ها را برنامه نویسی کرده ایم و در این زمینه یکی از سرشناسترین ها در ایران می باشیم.

در بسیاری از مواقع ممکن است هدف از تولید پورتال کاملا امری بیهوده باشد و گاهی هم ممکن است پورتال یا سایتی که مد نظر دارید تا کنئن توسط کسی ساخته و تولید نشده باشد در این مواقع می توان به پرتال ها بیشتر از بیش احساس نیاز کرد.

البته سیستم پرتال ها معمولا کاملا سفارشی سازی شده می باشد ( کاملا مطابق نیاز و کار کارفرما ) و شرکت ها با داشتن یک پورتال به مراتب می توانند سرعت روند کارهای خود را افزایش دهند.

بطور مثال کارخانه ای را تجسم کنید که قصد دارید در سایت کدسئو سفارش طراحی پورتال دهد تا علاوه بر فروش محصولات خود از طریق سایت شخصی بتواند به مواردی همچون سیستم حسابداری، انبار، کلاها، دسترسی ها، امنیت، سئو و دیجیتال مارکتینگ و … سایت خود دسترسی داشته باشد.

در این حالت ما در اولین قدم از کارفرما جزئیات تمامی موراد خواسته شده را می خواهیم و با تیم متخصصان طی یک یا چند جلسه برروی پیاده سازی سایت فکر میکنیم. در این مرحله نیاز به یک فلوچارت می باشد که نقش هر فرد در سازمان و دسترسی ها و فعالیت های هر شخص را کاملا بررسی و برروی یک سیستم زیبا و کارآمد پیاده سازی کند.

زبان برنامه نویسی پورتال

تیم مرکز دانش کدسئو با بررسی دقیق بهترین زبان برنامه نویسی در ساخت پورتال سعی در بالابردن سطح و انتخاب افراد نمود و بطور کلی نمی توان نسخه ای قطعی برای یک وبسایت پیچید.

یک وبسایت ممکن از نیاز به هوش مصوعی داشته باشد پس ما آن را با سیستم پایتون پیاده سازی میکنیم و یا سایتی ممکن است خیلی پیچیدگی خاصی نداشته باشد و در عین کارآمدی و حرفه ای گری نیاز به پورتالی سبک داشته باشد، پس در آن صورت به سراغ PHP و یا کتابخانه های پی اچ پی مثل Laravel خواهیم رفت.

امیدواریم  مطلب بهترین زبان برنامه نویسی در ساخت پورتال برای شما ارزشمند و مفید بوده باشد اگر سئوالی در خصوص زبان برنامه نویسی پورتال دارید می توانید در قسمت کامنت برای ما نظر بگذارید.

4/5 - (1 امتیاز)

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط